"Кръвта" на Велислава Господинова с премиера на Кинематограф LIVE
14.04.2014


"Кръвта" на Велислава Господинова премиера на Кинематограф LIVE

Второто издание на КИНЕМАТОГРАФ LIVE за м. Април, в Studio 5 (14.04.2014 - понеделник, 20:30 ч.) се фокусира на българската анимация. Ще бъдем свидетели на истинско бижу с български произход - "Кръвта" на Велислава Господинова, отличен с Награда за дебют на Национален фестивал за документални и анимационни филми "Златен Ритон", България, с подкрепата на НФЦ. Гостите на ежеседмичното събитие ще имат възможността да разговарят както с режисьорката, така и с целият екип, работил по филма.
Малко по-късно, SciFi жанрът ще превземе сцената за представянето на Юлиян Спасов, който ще ни запознае с интересни факти и похвати около стила и ще го илюстрира с няколко филма. Реалността ще бъде подложена на изпитание от един мъж, спрял някъде на абстрактна граница между виртуалния и реалния живот и изследващ следствията, когато двете реалности започнат да се разминават. Френски филм за езика на тялото, обрал наградите на фестивалите.

Не пропускайте да си подарите една различна киноматографска вечер с интервюта на сцена, интерактивност и много емоции, като резервирате местата си на тел: 02 / 963 12 54 или 0887 934 335 (след 14ч).

Информация за "Кръвта"
Велислава Господинова е родена 1986-та година в град София, България. 2004-та година завършва Национално художествено училище за проложни изкуства "Св. Лука", София, специалност "текстил". След това започва следването си в НБУ, специалност "Анимационно кино".
Цитат:
"Кръвта" е по оригинален мой сценарий, не е адаптация, въпреки че пак вдъхновението за филма дойде от поезията, която чета. Филмът определено е драма, но не е свързан с конкретни персонажи. По-абстрактно се разглежда съществуването на кръвта и в случая тя е главният персонаж във филма. Главната идея на филма е като апел към обществото срещу насилието във всяка от неговите форми да предизвика реакция за събитията, които се случват в днешно време - за формите на насилие, за войните, терора, които съответно водят до безпричинно проливане на количества кръв. В същото време филмът представя една по-различна страна на кръвта, която е свързана с живот, разбира се. Мисля, че този поглед върху двете страни, е точно тази провокация, с която искам да накарам зрителите да се замислят по болните теми на нашето общество. "